با طراحان وب کرج بیشتر آشنا شوید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت (W3Developers) در سال 1392، با پشتوانه چندین سال تجربه ی موسسان خود در زمینه ی طراحی و توسعه وب سایت و تبلیغات اینترنتی توسط جمعی سه نفره کار خود را آغاز کرد. گروهW3Developersمفتخر است که با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان کار خود را آغاز کرده و در راستای همین هدف به ارائه خدماتی با تضمین و کیفیت بالا، متناسب برای هر گونه درآمد پرداخته است.

شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت با به‌کارگیری استانداردهای جهانی در طراحی و پیاده سازی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و با بهره گیری از روشهای صحیح و کاربردی در تبلیغات اینترنتی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به صورت قابل ملاحظه ای توسعه دهد. تجربه‌ی چندین ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع تبلیغاتی، سیستم‌های اطلاعات و فناوری تولید نرم‌افزار، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.
در راستای خدمت رسانی به تمامی مشتریان عزیز، شرکت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. خدمات ما شامل طراحی وب سایت و نرم افزارهای تحت وب و تبلیغات اینترنتی است. امیدواریم که کارگزار سربلندی برای شما مشتریان گرامی باشیم.

کارشناسان و طراحان شرکت ما

در زیر می توانید با مدیران و طراحان شرکت ما تا حدودی آشنا شده و با آنها در شبکه های اجتماعی همراه شوید.

حسین شوشتری

مدرس دروس پایه طراحی سایت و طراحی قالب سایت، دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و دارای مدرک طراحی و پیاده سازی سایت های داینامیک از مجتمع فنی تهران، با بیش از 5 سال سابقه مفید کاری در زمینه طراحی و توسعه سایت

نمونه کارها

صفحات

پست ها بر اساس طبقه بندی





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وبسایت , طراح سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 12 آذر 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی